Over ons

Retourneren en ruilingen


Hoewel wij erg veel zorg besteden aan de TOPitm collectie kan het natuurlijk voorkomen dat het desbetreffende artikel niet helemaal is wat je er van had verwacht. Dan is het bij TOPitm mogelijk om de producten binnen 14 dagen terug te sturen. Zodra wij deze retour hebben ontvangen krijg je gewoon je geld terug, met aftrek van de evenueel gemaakte portokosten.
We hebben hier wel een aantal voorwaarden aan verbonden:
   
  Retourzendingen dienen binnen 7 dagen na levering per mail aangemeld te worden  op info@topitm.nl
Geeft u dan alstulieft u naam en het ordernummer door, en welke artikelen u retour wilt sturen.
  Na goedkeuring door TOPitm kidswear  ontvangt u  een retournummer en verdere info per mail. 
  De artikelen die retour zijn aangemeld en door ons voor akkoord zijn bevestigd, moeten uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling door ons zijn ontvangen.
 

De retour kunt u dan sturen naar:

TOPitmkidswear
Tappersweg 35
2031 ET Haarlem
 

Een retourzending wordt niet geaccepteerd als:
 Retouren niet zijn aangemeld via onze site
 Retouren na 7 dagen worden aangemeld via onze site
 Artikelen gedragen, gewassen of beschadigd zijn of labels verwijderd zijn
 De zending na de termijn van 14 dagen na ontvangst bestelling  bij topitmkidswear wordt aangeboden 
 De zending niet of niet voldoende is gefrankeerd
 

Onterechte retourzendingen worden weer opnieuw verzonden. Retourzendingen vallen onder de verantwoordelijkheid van de klant, ook het mogelijk kwijtraken van een zending.

Het bedrag van de retouren wordt dan binnen 14 dagen na ontvangst van de retourzending terugbetaald, onder aftrek van eventueel betaalde portokosten.
 

Ruilen
Het is ook mogelijk om een artikel te ruilen, dit gaat volgens bovenstaande instructies, zodra de retourzending bij ons is binnengekomen sturen wij de nieuwe bestelling naar je op.
Indien er eerst nog een bijbetaling gedaan moet worden informeren wij je hierover per mail.
Een teveel betaald bedrag wordt binnen 14 dagen op je bankrekening teruggestort.

Klachten
Natuurlijk kan het ook voorkomen dat het artikel niet voldoet aan de gestelde eisen, stuur dan een mail naar info@topitm.nl en wij zullen deze klacht dan in behandeling nemen, en proberen dit zo goed mogelijk op te lossen.